Tuesday 6 December 2011

SPM DAH ABEZ....

YEAHooooooooooooo!!!!!!!......
suda abez segala apaa yang aku pelajari selama nie..:)...now...to rileks..:)..
buku dah letak dalam kotak....baju dah siap buh dalam almari..:)
sekarang masa untk berseronok..:)...
#bagi calon2 yang tak abez lagi 2....diharapkan atau dicakapkan...good luck kepada anda...:)
HAHA.....apaa mcm....?kecik jaa kan..mknanya besaq bagi aku..:)

owhh..:)...<3

i free now...bebas untuk lakukan apaa sahaja....
*selagi tak bercanggah dengan hukum syarak..::)

perghhh...mmang puas ati gilaa laaa....
syok gila aku ..lpas nie xyah nak pkiaq buku dah....aku pun dah naek bosan dah baca membaca nie..:)

sekarang...aku dah bebas..untuk anak menakan aku plak yang akan bertarung di medan peperangan..*amboihhh....mcm nak pi perang plak....
yes bagi aku....sebab kena berperang dengan soklan..:).....
MAK....cek nak hanset balik....
BOLE KAN..?:)


okaylaa...aku nak maen games laa..dah lamaa tak men PES 2012 nie..:)
rindu gaya...jum!..:))


1 comment: