Thursday 24 November 2011

IBU SAYA..ZAINAB BINTI ARIPIN.....BUAH HATI SAYA

EMAK!!.....SAYA CINTAKAN ANDAAA...:)......

untk kali nie...aku tak nak cakap bnyk dah..:)......sebab gambaq jaa aku nak upload kan kat cni...:))...


1 ST...
dia laa penawar hati....intan berlian...semua kuserahkan kepadanyaaa..:)...i love you ketat2 taw..:)
SEBAB.....dia laa harta allah yang paling bernilai pada aku...bagi korang..tak taw laaa..:).....
aku hanyaa adaa dia sorang jaa....ayah dah tak adaaa..:((
telah meninggalkan diri aku dan family buat selama lamanyaa..:((..

tapi aku merasaaa kan  ...adaa nyaaa ibu kesayangan aku nie...dapat meredakan kedukaan di hati..:)...

sory sebab pic2 aku nie bad quality..:)...

tapi aku enjoy dgnnya..:)..okay laa...2 jer kot cerita dari aku....
nnti aku nak cerita pasai kelas aku plak..:)...
jom...assalamualaikum..:)


No comments:

Post a Comment